6 Metrów Neutrik Jack Prosty Kątowy

 6 Metrów Neutrik Jack Proste

 4,5 Metra Neutrik Jack Prosty Kątowy

 4,5 Metra Neutrik Jack Proste

340 zł / 3 Metry Mikrofonowy Neutrik XLR 

340 zł / 3 Metry Neutrik Jack Prosty Kątowy

340 zł / 3 Metry Neutrik Jack Proste

EVIDENCE Audio FORTE    

Kabel dwużyłowy, giętki, w zbitej i zwartej obudowie, do zastosowania w sytuacjach, w których wymagana jest duża elastyczność, bez utraty jakości w dźwięku. Zaprojektowany z główną ideą Evidence Audio, aby zredukować maksymalnie straty pomiędzy włóknami linki kabla i doprowadzić do efektu przechodzenia muzyki przez kabel w niezmienionej formie.

 

IGL-ECS Przewodnik - linka: minimalizuje efekt strat pomiędzy „włóknami” kabla; * w kablach jest największym źródłem zniekształceń.

 

WYSOKIEJ CZYSTOŚCI MIEDŹ: Użyta w kablu Forte w środkowych i wysokich pasmach daje otwarty i poszerzony zakres, bez sztuczności, przejaskrawienia.

 

ZRÓWNOWAŻONA GEOMETRIA: Dostarcza większej dynamiki i poczucie wymiarowości w dźwięku.

 

SPIENIONA POLYPROPYLENOWA IZOLACJA: W kablu Forte minimalizuje przestrzeń wokół przewodnika, aby zachować dynamikę i równomierne rozłożenie detali.

 

POSZYCIE WĘGLOWE: W celu wyeliminowania zniekształceń w trakcie mechanicznych zmian kabla takich jak, skręcanie, uderzanie, zginanie.

 

ZOPTYMALIZOWANA WIELKOŚĆ PRZEWODNIKA: 

Niesamowita powierzchnia przekroju, która daje mocne uderzenie dźwięku, dynamikę, bez jakichkolwiek nieprawidłowości w brzmieniu. W zakresie niskich częstotliwości: bas zbity, szybki, zdefiniowany, mniej opasły w porównaniu z innymi kablami.

 

Wymiarowość: dzięki kablowi Forte wrażenie trójwymiarowości dźwięku jest o wiele bardziej wyczuwalne, zwłaszcza z instrumentami akustycznymi, które mają zainstalowane pickup'y lub czystymi brzmieniami instrumentów elektrycznych. Dynamika nie jest dłużej tłumiona, dzięki temu brzmienie jest głośniejsze, a dźwięk strun jest grubszy.

 

W zakresie wysokich częstotliwości: Mniej męczący dźwięk i bardziej naturalny w pasmach środkowych i wysokich. Jest mniej efektu „FIZZ” na końcu wysokich częstotliwości używając efektów typu distortion czy overdrive. Wyraźnie słychać pojedyncze dźwięki akordów grając power chords. Dużo więcej klarowności bez przykrywania innych instrumentów w miksach.